Szállítás és Kézbesítés

Ezen az oldalon a szállításhoz kapcsolódó fontos információkat találja meg. Itt találhat tájékoztatást a szállítási területekről, szállítási lehetőségekről, csomagolásról és egyéb fontos tudnivalókról. Ha bármilyen kérdése van vagy valamiben nem biztos, írjon nekünk bátran.

A Viva-Lite Online Webáruházán keresztül történő rendelések esetén a termékek szálíltása mindig a legközelebbi Viva-Lite viszonteladó raktárépületéből történik, hogy biztosítsuk a gyors kézbesítést és a helyi szolgáltatást. Esetenként igénybe veszünk távolabbi létesítményeket (például, hogyha épp nincs raktáron az adott termék és gyorsabban tudjuk kézbesíteni a beszállító raktárából) vagy a saját raktárunkból szállítunk közvetlenül.


A Viva-Lite számos futár céget és vámképviseletet igénybe vesz a szállításoknál. A Viva-Lite nem vállal felelősséget semmiféle szállítmányozási problémáért és nem vonható felelősségre bármely "ésszerű" késés miatt, amely meghaladja a meghirdetett kézbesítési időkeretet.


Hacsak nincs más megállapodás, a kézbesítést a legközelebbi raktárból kell megvalósítani, az Ön által megadott kézbesítési címre.


Szállítási úticélok

Az alábbi országokba szállítunk:

Albánia, Ausztria, Belgium, Bulgária, Ciprus, Csehország, Dánia, Észtország, Finnország, Franciaország, Németország, Görögország, Magyarország, Írország, Olaszország, Lettország, Litvánia, Luxembourg, Málta, Hollandia, Lengyelország, Portugália, Románia, Szlovákia, Szlovénia, Spanyolország, Svédország, Svájc, Egyesült Királyság


További országokról kérem érdeklődjön...


Szállítási Költségek és Díjak

A szállítmányozási díjakat és egyes szállítási szolgáltatásokat (például biztosítás, COD) az illetékes futárszolgálati zóna adja meg. A szállítási díjak az online vásárlásnál láthatóak és automatikusan kiszámolásra és feltüntetésre kerülnek a vásárlási és fizetési folyamat során.


Becsült kézbesítési és szállítási idő

A készleten lévő megrendelt árukat (megrendelt és kifizetett) egyazon napon délelőtt 11 óráig szállítjuk ki. 


A kézbesítés általában hétfőtől péntekig reggel 8 óra és délután 6 óra között, rendszerint a kifizetett rendeléstől számított 3 - 5 napon belül történik.


Ha a megrendelt termékek elküldésére nincs lehetőség a szabadságolások miatt, akkor a szállítás a legközelebbi lehetséges időpontban történik.


A Viva-Lite mindent megtesz azért, hogy biztosítsa a megadott kézbesítési időpontok pontosságát. Ugyanakkor a megállapított termékekre adott szállítási időpontok feltételezik, hogy a beszállítók által megadott raktárkészletek pontosak, és a kézbesítési időpontokra nincsenek hátrányos hatással előre nem látható események. A szállítási idő meghosszabbításra kerülhet munka leállítási intézkedések miatt, például sztrájkok, kizárások, valamint egyéb olyan körülmények miatt, amelyek túllépik felelősségi körünket, mint például törvényes vagy adminisztratív rendeletek (például import és export korlátozások), vagy abban az esetben, ha a késés kikényszerített vismajor miatt történik. A vásárlót minden esetben értesíteni kell ehhez hasonló akadályok elején és végén indokolatlan késedelem nélkül.


A szállítmányozási határidők meghosszabbíthatóak addig az ideig, amíg foglaló vagy előleg fizetés nem érkezik hozzánk, ha volt ilyen megállapodás.


Ha szeretne előrejelzést kapni a várható kézbesítési időtartamról, kérjük válassza ki a kézbesítési idő kalkulátort a bevásárlókosár oldalon, vagy kattintson a kézbesítési idő kalkulátor linkre a fizetési folyamat ideje alatt.


Azzal, hogy megrendel egy terméket, beleegyezik, hogy a Viva-Lite-ot nem vonja felelősségre bármiféle veszteség vagy kár esetén, amely közvetve vagy közvetlenül merül fel bármilyen késedelemmel vagy a szállítás elmaradásával kapcsolatosan.


Elérhető raktárkészletek

Annak érdekében, hogy a legszélesebb termékskálát tudjuk biztosítani, érthető,hogy a Viva-Lite nem egyetlen raktárban tárolja az összes, a honlapon felsorolt terméket. A rendelkezésre álló termékekről az információt számos harmadik beszállítói fél szolgáltatja. A Viva-Lite harmadik felekkel dolgozik együtt azért, hogy ezeket az információkat olyan pontossággal tudja biztosítani, amennyire csak lehet, ugyanakkor néhány hiba vagy mulasztás előfordulhat.


Ha egy termék nem áll rendelkezésre, a várakozásokkal ellentétben értesítjük Önt e-mail formájában.


Azok a termékek, melyeknek a gyártása leállt: Ne rendeljen olyan termékeket, amelyek a "Leállított gyártású" címkét viselnek. Ezeket a rendeléseket automatikusan töröljük.


Rossz cím, kézbesíthetetlenség

Ha egy termék rosszul lett címezve a Viva-Lite hibájából, akkor a Viva-Lite felelős az újraszállításért, a termék kicseréléséért és visszatérítéséért. Abban az esetben, ha a vásárló ad meg rossz címet, a Viva-Lite nem térít vissza semmit és nem küldi el újra a terméket, és az újraszállítás minden felelőssége a vásárlót terheli.


Veszteség kockázata

Minden VIVA-LITE-tól vásárolt termékre a szállítási szerződésben foglaltak a mérvadóak. Melynek értelmében a termékek elvesztéséből eredendő károk, a termékek a szállítónak történő átadását követően a vevőt terhelik.


Beszállítás felelőssége

Amikor adott ország területétől eltérő helyre szállítunk, akkor a felelősséget Önnek kell vállalnia, beleértve a felmerülő adókat és vámokat.


Hogyan lépjen kapcsolatba velünk

Ha bármilyen megjegyzése vagy kérdése támad, ne késlekedjen felvenni velünk a kapcsolatot e-mail-en, telefonon vagy a honlapon keresztül.